torsdag 12. juni 2014

Få kokende vann rett fra kranen!

Jeg ble spurt av Quooker om jeg kunne tenke meg å teste og skrive om kranen deres. Det er alltid moro å prøve noe nytt, jeg sa derfor ja.

Her får dere derfor et reklameinnlegg!

Quooker gir kokende vann rett fra kranen. 100 grader. Det kan brukes til mye moro. For eksempel kan man bruke den til å:
  • Koke pasta
  • Fylle en termos
  • Tilberede couscous
  • Rengjøre gryter
  • Koke egg
  • Lage nuddelsuppe
  • Koke te
  • Sterilisere smokker
  • Koke asparges
  • Koke poteter
  • Skolde tomater
  • Koke kaffe
  • Fjerne stearinrester
  • Sterilisere skjærebrett

Kranen er rask å installere. Man kan enten bytte ut kranen man har til denne fusionskranen, da får man alt i ett, eller man kan installere en ekstra kran hvis man vil. 

Det er også barnesikring på kranen og strålen kommer ut med luftbobler, slik at det er mindre fare for skoldning.

Min konklusjon etter å ha testet den:

Jeg synes det er et spennende konsept med mange muligheter. Enkelt å installere og veldig praktisk. Liker særlig godt at man kan spare tid i hverdagen når man skal koke pasta, poteter og lignende. Veldig kjekt at man kan fylle termosen bare ved å skru på kranen og supert at man kan sterilisere skjærebrettet etter man har skjært kjøtt for eksempel. 

Positivt også med barnesikring og ekstra sikring mot skoldning.

Dette er et produkt jeg er veldig positiv til.

Klikk HER for å se mer! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...